8 вересня 2021

Мій бренд HOME WINGS – це все, що у мене є, але я знаю, що ніколи не пізно!

Аліна Харечко
Засновниця бренду HOME WINGS

На даний момент мій бренд жіночого одягу HOME WINGS – це все, що у мене є, але я знаю, що ніколи не пізно!

Я народилась і виросла в Донецьку. Сім’я моя жила бідно, ми рахували котлети. От відкриється холодильник і ми рахували, щоб було мамі, татові, мені і сестрі. Це реалії, в яких я росла. Але я думаю всім це було знайомо в 90-х. Потрібно було виживати, тому я в 16 років почала з промоутера, потім стала маркетологом, у 17 вела невеличкі проекти. Ріст у мене був швидким. Потім була компанія газованих напоїв на невеличкій зарплаті. Через декілька місців мене підвищують до менеджера, а потім до керівника з особистим водієм у 18 років. 

Але мені не вистачало цих грошей і я розумію, що можу робити більше і я зрозуміа, що мого досвіду вистачить, щоб займатись відкриттями мережі маркетів побутової техніки. Я знала, що у них в планах відкриття мереж,  і я розпрацювала презентацію і прийшла до них з амбітною пропозицією по співпраці. Я була готова їм це зробити безкоштовно, настільки сильно я хотіла показати, що вмію це робити. Прописала сценарій, запрошених гостей і тут пригодився навіть мій досвід промоутера. Звісно, після цього старту я відкрила своє івент-агенство і мене почали рекомендувати одне одному великі бренди. Я працювала для  СОСА-СOLA, P&G, там я познайомилась з багатьма людьми і почала працювала з топовими компаніями. Я стала багато заробляти і за 1,5 роки роботи свого агентства я розумію, що мені Донецька замало і в 22 роки я виїжджаю у Київ. Бо я хочу мати доступ до великих київських офісів.

Я беру машину в кредит і переїжджаю в Києв. Але тут мене ніхто не хотів брати на роботу, бо у мене не було англійської мови.  Всі міжнародні компаніїї, де рівень зарплат, який мене цікавив, мені казали «ні». Якимось дивом мене взяли у Schwarzkopf. Їм подобався мій досвід у трейд-маркетингу, але не подобався рівень англійської, хоча всі бюджети і захист мали бути англійською. Мені дали шанс. Я пропрацювала там рік, керуючи командою зі 120 консультантів і 12 супервайзерів по всій країні і несла відповідальність за весь мерчендайзер.

В 23 я перехеджу в Unilever і мені довіряють бренд Lipton – я відповідаю за маркетинг, трейд-маркетинг та повністю за бренд. І тоді я стаю наймолодшим бренд-менеджером на території всього СНД. Там я працюю три роки і я вирішую піти у власний бізнес. Бо я розумію, що якби мені не було добре, я сама не можу вплинути на свою зарплату, і я розумію, що хочеться своє. Я відкриваю свою школу маркетингу з малесеньким офісом на Червоноармійській. Я зрозуміла, що хочу ділитись з людьми своїми знаннями. Коли я починала, мені дуже не вистачало подібних порад і знань. З точки зору піару, як працювати з журналістами, як правильно вибудовувати стосунки з відомими людьми, все що стосується трейд-маркетингу, інтернет-маркетингу і тоді все це тільки починалось. Я реєструю свою школу і торговий знак Be first і шукаю викладачів. Я замахуюсь на найкрутіших викладачів – директорів великих компаній. Я почала їздити до них на зустрічі – багато хто погоджувався, багато хто посилав прямим текстом. Але це загартувало мене, я не здавалась. На третій рік роботи школи у мене викладачами були усі найтоповіші люди з сектору маркетингу на той час. Ми зробили класний курс і щороку ми вчили сотні людей, робили конференції на 2-3 тисячі людей. 

На той момент мені було 26 років, але я не жила, а весь час працювала. І хоч тоді я дуже багато заробляла, я зрозуміла, що гроші не дорівнюють щастю. Я купила машину, купила квартиру і мала великий рахунок в банку. Але чітко зрозуміла, що моя драбина підставлена не до тієї вершини. Бо у мене не було часу на сім’ю, на себе, почала набирати вагу від стресу і цього ритму. Тоді про мене писала вся модна преса, в 26 років я ввійшла в топ-10 жінок з сервісної економіки України за версію Forbs, але я зрозуміла зворотню сторону свого успіху. І я вирішила продати бізнес і вийти заміж. 

Моїм чоловіком стає Андре Тан. Я прийшла в бізнес чоловіка. І ми починаємо будувати його бренд, фінансовий відділ, маркетинговий відділ, відділ продажу. Коли я прийшла, у нього було 3 магазини, зараз 52 магазини, і це велика корпорація з 200 людей. Всіх топових менеджерів я підбирала особисто. Коли я пішла в декрет, то вела ще студію дизайну. Але скажу вам, що з чоловіком в одному бізнесі працювати складно з різних причин. Я хотіла створити щось своє, і коли зрозуміла, що у бізнесі чоловіка все працює як злагоджений механізм, що ми пережили усі кризи і бізнес приносить гарний дохід, я створила свій власний бренд. І зробила це за власні гроші. До карантину все було чудово. На той момент ми ще були одружені.... 

Згодом сталося розлучення. Карантин вплинув і на бізнес. Але мій HOME WINGS надихає мене не зупинятись. За останні 10 років я працювала тільки з чоловіком у тандемі, і коли ти постійно за кадром, звикаєш, що тебе ніхто не помічає. Коли я зараз знову почала з’являтись у соцмережах, відчула неймовірну підтримку людей. Багато моїх учнів зараз мега круті і успішні бізнес-люди. Багато хто мене зараз не знає, багато хто забув, але ж ніколи не пізно починати все заново! І зараз саме той час, коли мені не страшно, я роблю те, що мені приносить задоволення. Я розумію потреби жінок і ми шиємо зручний і стильний одяг для них і це кайф. 

Мені 40 і хоч я сама, з дитиною на руках, я хочу сказати всім, що ніколи не пізно щось почати заново, ніколи не пізно щось нове придумати, заглянути у своє серце і сказати собі чим ти хочеш займатися і йти до мети попри усі страхи. Бізнес це не просто, але головне довіритись своїм бажанням і йти до мрії! 

 

Спеціально для проекту «Я зможу!» Фонду Олени Пінчук засновниця бренду Home Wings Аліна Харченко створила універсальний лляний костюм у чорному і білому кольорах, аби нагадати кожній жінці, що ніколи не пізно почати власну справу, повірити в себе, почуватись впевнено  і змінити своє життя. 

Всі кошти, зібрані від продажу костюмів «Ніколи не пізно» будуть направлені на підтримку жіночого підприємництва в Україні в рамках конкрусу грантів «Я зможу!»

До фотозйомки проекту долучились відомі українки та успішні бізнес-вумен з різних сфер, які надихають своїм прикладом і підтверджують, що ніколи не пізно почати вірити в себе і знайти справу свого життя. Аліна Долініна – засновниця бренду smart валіз; Аліна Харченко – засновниця жіночого бренду одягу з льону Home Wings, маркетолог; Наталія Деркач – засновниця швейцарського косметичного skin-інтелектуального бренду INSTITUTUM; Наталія Самойленко – дієтолог, засновниця дієтологічної клініки, авторка найбільш продаваної книги в Україні «Їж, пий, худни»; Фаіна Тадеєва – засновниця дизайн-студії IMAGEHOUSE, виховує сама трьох дітей; Олеся Божко – засновниця мережі англомовних садків PlayRoom і школи АТЛАНТИКА у Києві, екс-дипломатка; Христя Патик – засновниця етно-бренду одягу ZERNO; Євгенія Аратовська – засновниця першої в Україні сортувальної станції сміття і ГО «Україна без сміття», еко-бізнесвумен; Марина Карпій – фотографиня, авторка міжнародних фототурів; Римма Зюбіна – акторка театру і кіно, головна героїня серіалу «Люся Інтерн», де жінка в 50 вирішує втілити давню мрію і стати лікаркою; Сандра Іщенко – засновниця садочка і готелю для собакDOG CITY;  Олександа Дергоусова – засновниця бренду постільної білизни Home Me (до цього власниця найвідомішої івент-агенції в Києві); Оксана Стєхіна – директорка з розвитку міжнародної компанії Dentsu Aegist Network Ukraine, авторка інстаграм-серіалу ДивоЛюди – всі ці дівчата також поділились своїми неймовірними історіями.

Більше про проект «Ніколи не пізно»