Зустріч-натхнення у Львові

29 червня 2021

Що надихає жінок у бізнесі і як хоббі перетворити на успішний проект. Про це говорили на зустрічі-натхнення із жінками-підприємицями, які створили власні бренди в різних галузях в рамках проекту «Я зможу!» у Львові.

 

На дискусійній панелі спікерки ділилися власним досвідом, де черпали ідеї для власної справи і як попередній досвід робіт допоміг зробити успішні проекти. А також як вивчити усі проблеми свого потенційного клієнта, аби зробити унікальний продукт.

 

«Дуже важливо з самого початку створювати такий продукт, який зможе вирішувати якусь проблему вашого потенційного споживача. Я це робила дуже інтуїтивно. У мене не було супер-досліджень. Але одного разу під час подорожі я звернула увагу, що всі дівчата накупували собі речей і потім перед стійкою реєстрації перекладали їх з валізи в валізу. Ця проблема відклалася у мене в голові і так я придумала смарт-валізки, які мають вбудовані ваги. Чи вбудований павербенк у наших маленьких валізах – це також ідея, яку я побачила як проблему людей, які подорожують і у них часто розряджається телефон», – зазначила Аліна Долініна, засновниця бренду валізок Have A Rest.

 

Христина Патик, яка створила бренд стилізованого етно-одягу ЗЕРНО , додала, що у бізнесі також дуже важлива сміливість, рішучість і креатив:

«Я закінчила консерваторію і мій батько, який був просто геніальним скрипалем - відпустив мене і дозволив займатися чимось іншим, ніж музикою. Це дуже важливо, бо ми часто виконуємо бажання батьків, в не слухаємо себе. А далі так склалось, що я поїхала в США відкривати польський офіс в Чікаго однієї компанії. Це про безглузду відвагу, яка потрібна в бізнесі. Тому що без відваги і без ризику тяжко займатися бізнесом. Бізнес це не про те, що завжди буде безпечно і буде вам всього вистачати. Тому для мене бізнес сьогодні - це спосіб життя, це драйв, це можливість постійно креативити. Бо бізнес - це система, але без креативу дуже важко, бо бізнес-середовище постійно міняється, змінюється мода, смаки споживачів».

 

Протягом двох годин на дискусійній панелі дівчата інспірували інших дівчат у залі і відповідали на питання – в чому найбільша радість бути підприємицею, де шукати нові ідеї та натхнення, як переживати кризи і знаходити нові рішення для масштабування. 

 

«Я є другим поколінням родинного бізнесу, який мої батьки заснували 28 років тому. Це був перший зоомагазин у Харкові і вже з 14 років я була дуже активна залучена у цей бізнес. І для мене єдиним сценарієм успіху було приєднатися до сімейної справи. Це було еволюйне залучення. Закінчивши навчання на міжнародних відносинах, я пройшла практику у міжнародного постачальника. І саме це дало мені потужний поштовх запровадити у нашу компанію європейську корпоративну культуру. І вже мій власний проект в компанії батьків була мережа зоомаркетів під новим іменем», – так про свій успіх і розвиток у бізнесі розповіла Поліна Кошарна, СЕО та співвласниця групи компанії «Сузір’я», брендів МастерЗOO MasterZoo – мережа зоомаркетів, в яких майже 200 магазинів по всій Україні. 

 

Як використати попередній досвід у житті для власного бренду, як працювати з клієнтами, аби чути їх і постійно розвиватись порадила Ірина Ковальчук, засновниця і партнерка івент агенції Ultra Promo:

«Колись я була хорошим вчителем англійської, але я розуміла, що в нашій країні я не можу собі фінансово дозволити бути вчителем. Я завжди мріяла про Київ. Я поставила собі певну фінансову мету. Коли я попала в міжнародне рекламне агентство – саме ця робота дала мені розуміння того, що я хочу зробити свій бізнес. Я все життя намагаюся постійно вчитися, дуже важливо постійно бути спраглим до знань. Якщо ви постійно розвиваєтесь – це означає, що і ваш бізнес постійно буде розвиватися. Коли я зробила свою агенцію, вона за 20 років стала лідируючою в Україні. Ми працювали і з Полом МакКартні, і з Елтоном Джоном, і Dior відкривали і Prada, і Cartier і так далі. Я зараз повертаючись назад навіть не вірю,що так вийшло. Що я вчителька з маленького міста на Львівщині і у мене все вийшло. Я розумію, що насправді успіху можуть досягнути усі, якщо захотіти. Саме головне в бізнесі - це бажання».

 

Більше про зустріч-натхнення для дівчат у Львові ви можете дізнатись, переглянувши відео: https://www.instagram.com/tv/CQlJGZ1HY5m/...

 

Проект «Я зможу!» реалізується за підтримки Фундації Кока-Кола.